En stor saknad..

Jag kan helt ärligt säg till dig att jag är inne på din facebook sida nästan var dag och läser dina statusar och uppdateringar. Men när jag läste på din vägg idag, så högg det till i bröstet. Jag insåg att det nästan gått ett helt år sen sist vi träffades. Det gör ont inom mig. Många gamla minnen kommer tillbaks och jag känner en enorm saknad. Ett år? Jag kan nästan inte tro det. Än idag går jag och tänker på vad som gick fel och var det gick fel. Jag önskar att man kunde vrida tillbaks tiden. Men det är ju bara önsketänkande. Jag kommer alltid älska dig. Du har lärt mig mycket i livet och det är jag enormt glad för. Du har lärt mig att älska igen och vara stark. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Jag är feg, riktigt feg. Du har sagt att du inte hade avvisat mig om jag hade ringt. Men jag klarar inte av det. I vilket fall som helst, så vet jag inte vad jag skulle ha sagt. Saknar din röst, tryggheten. En vacker dag så korsas kanske våra vägar igen, man vet aldrig.

Jag vill att du skall veta att jag är väldigt stolt över dig. Lycka till i framtiden och ta hand om dig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0