Kafferep för 1

Min Lattissima lever verkligen sitt egna lilla liv. Puttrar och har sig, gör små latte, stora latte. Alltid en överaskning, men trevlig sådan. Sitter här och njuter av en latte Arpeggio och rostade mackor med lax. Vädret här i Holland pendlar mellan solsken och regn. Så har det varit de sista dagarna och det ser inte ut att ändra på sig heller. Funderar på att ta en liten cykeltur men värmen inomhus drar mig från att ta på regnstövlarna och röra mig utåt. Imorgon kommer papa på besök och stannar i fem hela dagar. Så jag ber för solsken resten av veckan. Kommer bli så skönt att få spendera lite tid samman. Mannen jobbar hela veckan, så dagtid blir det äventyr för två. Vågar inte riktigt planera något på grund av vädret, men annars får det bli kaffe och mys hemma. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0