tunga ben och dagar

Det är nu när jag har dessa tunga ben och dagar, som jag undrar över varför jag lever med så mycket smärtor i kroppen. Hur kan det komma sig att läkarna inte kan finna något då de gjort så många tester på mitt blod? Nu väntar jag bara på att få lov att ta en biopsi. Men det har pågått så länge. Jag kan leva med smärtorna, det är inte det som är det mest jobbiga. Det är ovissheten om vad det kan vara för något som orsakar allt. Om jag bara hade mer kunskap hade jag möjligen kunnat underlätta min vardag. Sista veckan har varit svår, jag låtsas som ingenting. Fokuserar på annat, men när jag knappt orkar gå några trappsteg här på jobb utan att ha så ont och genast bli riktigt trött, det är då det tar på mitt psyke. Var inne hos min kiropraktor igår eftermiddag. Kände att ryggen börjat låsa sig igen och högerhand har varit dålig länge. Muskulärt var jag bättre än jag varit de sista gångerna, men mina leder har det inte så bra för tillfället. Jag funderar på att skriva en lång lista här på bloggen med mina symtom. Kanske det är någon av er läsare som känner igen sig eller har några ideer om vad man kan göra för att underlätta. Träning vill nog de flesta rekommendera, men då vill jag bara säg till er att träning ibland förvärrar det. Jag kan springa, cykla oc simma skall visst vara bra också. Problemet är bara at jag får svåra kramper då jag simmar.
 
Återkommer, nu är det tid för lunch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0