Midsommar

Så var det midsommar, som vanligt så går jag miste om denna högtid. Men i år är det inte på grund av jobb, men det faktum att jag befinner mig i Holland. Det känns lite trist, men man skall inte hänga läpp. Solen skiner och jag njuter av en god Pineapple creme Pie som jag gjorde igår. Trodde faktiskt jag misslyckades med pajen, igår var konsistensen rätt märklig. Men efter en dag i kylen så smakar den hur fint som helst. Skall ut och köpa in lite blommor tänkte jag, till mina nya krukor från Leerdam som jag fått av Rex moster i present. Glad Misommar till alla svenskar där hemma! Ta en nubbe för mig med och lite jordgubbar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0