Tillägnat Johan Hasselnäs!

Underbar dag!

Ibland, kan en kort mening har större betydelse än vad man tror.
Precis innan han gick ut från dörren log han stort och sa;

-När du är trött eller mår dåligt där ute, så tänk på att du snart kommer hem igen!

Det fick mig att tänka efter och ändra mitt tankesätt, och jag är otroligt tacksam över att du sa det.
Du är verkligen en fin människa Johan! Är glad att jag mött dig och jag hoppas vi kommer lära känna varann bättre med tiden. Vet att du är en person jag kan trivas med. Tänk att det du sa, kunde ha så stor påverkan.

Jag ler.



Kommentarer
Lee

han är underbar!!

2010-09-01 @ 13:14:23
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0