Arma lilla kropp..

Tusan vad det skall göra ont i benen då. Haft huvudvärk i två dagar nu, och det släpper inte. Jag börjar bli irriterad och trött. Sover dåligt, spring i benen hela tiden. Tung i benen, ont i fötterna. Min bror masserade fötterna lite igår, vilken skön känsla trots att det gjorde ont. Vad är det som sker med mig? Två dagar kvar tills jag skall tillbaks till rheumatologen, är förväntansfull. Men samtidigt lite rädd. Tänk om de hittar nått? Jag vill inte att där skall vara nått underligt, och jag är säkert fullt frisk. Men var kommer då dessa smärtor ifrån som plågar hela min kropp nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0