Mys med Tito..

Har spenderat mestadels av min dag framför datorn. Har dock haft en underbar dag, då jag haft möjlighet att prata med en person som jag verkligen har saknat att föra konversationer med. Samtalsämnena tar bara aldrig slut. Vi har nog båda behövt prata av oss. För idag blev det ett fem timmar långt samtal. Wow! Jag känner mig lättad och fri. Fått lov att öppna upp mig och tala om saker som jag hållt inom mig länge. Jag trodde aldrig jag skulle känna så här. Denna frihet!

Kusjes en goedenacht!


Kvällen har jag och Tito spenderat framför tv.n. Sett en film med Ben Stiller på kanal5. Det blev oxpytt till oss båda, han åt självmant och hade rätt bra aptit för en gång skull. Det är jag glad för. Nu ligger han och sussar sött på mattan.





Har inhandlat lite olika laktosfria produkter. Imorgon skall det hela testas för och se om jag finner några nya favoriter. Varför har vi inte lika bra urval och goda laktosfria/soya-/havreprodukter i Skandinavien som nere i Asien?

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0