MITT hem..

Hade så mycket planerat för denna dag. Så mycket jag ville och skulle göra. Men jag är fortfarande hemma. För första gången sen jag satte foten i min nya lägenhet. Känner jag mig hemma. Det är tyst, stilla och det är bara JAG! Jag och mitt inre. Mina tankar flyger runt liksom jag gör. Njuter av att inte göra nånting som helst.

Lovat mig själv att gå igång med köket så att snickaren kan komma hit i nästa vecka. Det får bli dagens projekt. Jag orkar inte, och vill inte vara social just nu. Jag vill bara vara för mig själv. Jag vill kunna njuta av min lägenhet.

Vill tacka Lee för att hon är en så stor del av mitt liv. Vår pratstund inatt hjälpte mycket. Bara det att få lov att få berätta om alla tankar och känslor man har inom sig som bara växer och växer. Jag behöver dig gumman, även om jag inte alltid är så bra på att visa dig att jag uppskattar och älskar dig.

Jag försöker så gott jag kan att bli en bättre människa, men ibland är det bara så svårt och hålla sig i skinnet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0