Kluven själ..

Dagarna går, och ibland kan jag inte hjälpa att tänka att jag mister en del av mitt liv. På något konstigt sätt, känns det som att jag åkt bakåt i tiden. Jag ser olika situationer upprepa sig och jag står i bakgrunden och bara bejakar det.

Vägrar ta ansvar för det. Vill inte kännas vid det. Har jag nu valt rätt tänker jag? Det kan man väl inte veta med 100% säkerhet, men det hade vatt trevligt om man kunde få en liten hint. Jag har sårat många längs vägen. Inklusive mig själv.

Är inte deprimerad, nej! Men jag är lagom tankespridd och vet att det som gäller nu, är att vinna eller förlora Allt! Riskerna är stora och vem vet vad jag förlorar? Min själ?

Idag är en sån dag.. Tänkar dag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0