Kluven själ..

Nu förstår jag varför jag mådde så underligt igår, varför jag hade en orolig själ.

Ni som känner mig och mitt "inre" vet att jag har en tendens att känna av "saker", känna av när något dåligt kommer ske. Igår var en sådan dag. Gick runt hela dagen med en stor klump i magen och var rätt deppig.

Vill inte utmåla någon, så därför kan jag inte skriva om situationen som uppstått. Men det är en väldigt tråkig situation som har med min kollega att göra. Jag trodde inte jag skulle känna så här, men jag är väldigt ledsen och kluven. Men gjort är gjort och nu får man bara ta tjuren vid hornen så att säga. Kan inte hjälpa att tänka att det här kanske blir sista gången vi ses. Trist tanke.

Pass nu på dig selv og håber du ved at jeg tænker på dig og holder af dig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0