inlåst..

Fick plötsligt panik och klarade inte av att gå upp i sea shoppen för att möta upp kollegorna. Det var mening vi skulle handla lite och sen se på tv hos mig. Men fick en klump i magen, fick ringa och säg att jag ej kom. Skitjobbigt.

Känner mig skitdum. De har bankat hårt på dörren och ringt min kabin. Men jag klarar inte av att öppna. Stängde ögonen och låtsades som ingenting. Ikväll är ingen bra kväll. Det har gått fint i Info och jag har skrattat. Men jag är fortfarande tom. Varför är det så pass lätt att skriva? Men jag kan absolut inte prata om det? Om paniken som växer inom mig. Djupa andetag, Placebo spelas på hög nivå och tröttheten börjar ta ut sin rätt. Kan inte ens koncentrera mig på att skriva. Gonatt!


Kommentarer
Anonym

du beskriver en vanlig dag/kväll i mitt liv... <3

2010-08-09 @ 16:26:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0