J.S fel..

Orkade egentligen ej uppdatera i afton, men Jimsan fick mig att känna rastlösheten i fingertopparna!

Nyss sett Wallander, One step behind. Fan va bra den var! Har nog aldrig sett en Wallander film förut..

Mama var över på besök i eftermiddags, med frukost bulle till mig och kakor. Snackade lite, softade mest.. Tror det är min tur att finnas här för henne nu. Vintern närmar sig, och tankarna runt allt i livet blossar upp.

Var ute och joggade en runda ikväll. Minns inte ens sist jag gjorde det. Köpte nya vinter-löparbyxor och tröja nu sist när jag var i Aalborg, så var ju tvungen och inviga dom. De höll värmen riktigt bra, och jag njöt verkligen av turen! Skall försöka ta mig i kragen och bättra mig.

Suttit och snackat med M.O mer eller mindre hela dagen på messenger. Tänker på det förflutna och får ett leende på läpparna. Blir glad när jag tänker på vad man upplevt. Orden och minnena uppskattas och jag mår bra! Det är tid för mig att blicka framåt, ta ett steg mot framtida lycka och självständighet igen.

Nu är det Aloha på TV2 danmark. Gonatt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0