Sekretess..

Sitter och dricker enchinacea thé och hoppas på att det skall göra susen för halsen.
Tror bara jag stannar hemma idag, vill inte riskera att bli sämre..

Pratade precis med en gammal bekant. Jag respekterar hans val om att vara anonym. Vi pratar inte särskilt ofta, vilket är rätt synd. Men de få gånger vi talas vid, oftast via messenger. Så blir jag så himla glad och varm inom mig. En underbar person, som jag inte sett på år och dar. Varför undrar ni säkert, men helt ärligt så vet jag inte ens det själv. Jag saknar verkligen honom, och saknar våra dagar samman. Det kan ibland kännas som om vi alltid kämpat mot varandra, mot vänskapen. Har inte ens hans nummer så att jag kan ringa honom. Jag hoppas innerligt att vi finner tillbaks till varann och den vänskap vi hade. Man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda.. Du skall veta att jag fortfarande tänker på dig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0