Tackar gudarna för att wifey har ställt up...

Tackar gudarna för att wifey har ställt upp så mycket som hon gjort! Hjälpt till att sortera, slänga ut, gå till humana med kläder, packa, laga mat till mig. Men det jag vill tacka henne mest för, är hennes stöd nu när jag har haft några jobbiga dagar rent mentalt. Stress, panikångest, svettningar, tårar. Hon har bara funnits där för mig hela tiden. Hållt om mig, tröstat och fått mig att le. Med wifey finner jag snart lugnet igen. Älskar dig så himla mycket. You and me, me and you!



Kommentarer
Lee

Kul... här sitter jag och nästan gråter för det du skrivit... Vaffan! Jag är bara jag och jag vill ju inte se dig ledsen förstår du väl! Jag får tacka dig istället.... Älskar dig!

2011-05-27 @ 10:36:59
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0