Where is Rex?

Två dagar kvar på havet! Ni anar nog inte hur mycket jag längtar till helgen.

Jag åker direkt från båten till Kastrup. Så blir det en tur till Holland för att besöka Rex! Lördag till onsdag, liten snabbvisit innan man skall ut på havet igen på onsdag eftermiddag. Då väntar ett 3 veckors pass.

Har verkligen sett fram emot det här, kommer bli riktigt skönt. Hört att våren har ankommit till Holland så det skall visst blir cirka 20 grader där nere nästa vecka. Inte helt fel!

Imorgon kommer Kristine på besök. Vi skall boka vår resa till Holland i Maj månad. Jag åker i och för sig ner redan den 29e april, stannar hos Rex i en vecka, sen åker jag in till Amsterdam för att möta upp henne där. Känns som om jag spenderar mer tid i Holland än hemma närmaste tiden. Vi skall resa runt och vi har redan nu planerat in mer än vad vi kan nå att se på 5 dagar. Men då får man ju bara ta en resa till som Kristine sa.


HOLLAND!! Woooop Woooop!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0