Solsken!

Det är verkligen iskallt i Köpenhamn denna morgon och vinden får håret att flyga åt alla håll och kanter.

Men solen tittar fram och ler mot oss. Vaknade med ett stort leende. Jag vet att det kommer bli en underbar dag.

Efter nästan tre veckor på havet får jag äntligen åka hem och njuta av tio dagars ledighet. Nu kommer dagarna mestadels gå till studier. Men får även besök imorgon fram till torsdag. Så det blir lite sightseeing, joggingturer och sund kost. Ser fram emot det, om än lite kluven.

Stressen närmar sig sakta men säkert inför min tentamen som är här om cirka två veckor. Kommer jag klara det? Som vanligt, ligger jag efter med det hela och jag får skylla mig själv att stressen kommer. Håller tummarna!

Idag skall jag bara ta det lugnt, träffa lillebror och gå på shoppingtur. Behöver lite hyllor och annat till lägenheten!

Ha en underbar dag allihopa! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0