Promenerar på Möllan.

Promenerar på Möllan. Medans folk är på väg ut, är jag på väg hem till en varm lägenhet. Varit hemma hos Alex och Julija hela kvällen. Johan lagade en jättegod thai inspirerad rätt och sen har vi sett på Melodifestivalen. Vann rätt låt? Min favorit är helt klart "Oh my god", men Eric Saade's Popular är på min topp 4! Det har varit en bra kväll och är så glad att jag har Julija och Alex i mitt liv. Underbara! Det var riktigt kul att gå ut med brorsan och Bez igår. Jätte längesen jag var ute. Men känner igen mitt självdestruktiva mönster. Plågar mig själv. Gör samma misstag, om och om igen. Min själ är stressad och då gör jag misstag. Försöker ta långa, djupa andetag. Men mitt hjärta slår så fort. Ligger i soffan nu, kollar på ett tv program om "cowboysen" på Bali. Strandraggare som lever på västerländska damer. Jag har ju alltid haft ett kluvet intresse för Bali, men måste erkänna. Saknar Bali! Skall försöka sova nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0