Impulsivt inköp..

Precis kommit tillbaks till båten efter en liten tur i Köpenhamn. Skulle egentligen bara förbi Annicas jobb och lämna en sak, men på något vänster hamnade jag inne på Magasin.

I mitt huvud tänkte jag nog att jag lika bra kunde hålla värmen inne på Magasin medan jag väntade på att shuttlebussen skulle komma.

Nu gick strömmen på hela båten! Helt mörkt och tyst.

Fick tag i en ny kalender för 2011, den andra jag köpte tidigare är så liten och jag ångrar faktiskt att jag köpte den. Hittade även lite söta smycken. Man kan ju inte få för många örhängen och ringar väl?

 

Fortfarande ingen ström. Men nu är det tid för mig att gå ner i check in, så det gör inte så mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0