Fem dagar..

1 mars, är det inte nu det skall bli vår? Tittar jag ut genom mitt fönster här i kabinen ser det grått ut och jag kan knappt skilja havet från himmeln.

Skall börja min arbetsdag nu. De flesta går hem idag, åtminstone de jag går skift med. Det är egentligen min skiftedag också, men skall ju vara ute extra till lördag. Det är verkligen som att komma till en ny arbetsplats när man jobbar med sitt motskift. De flesta vet inte vem jag är och enda anledningen till att jag vet vem dom är, är för att jag sitter med arbetstimmar etc.

Ha en fin dag allihopa. Jag skall i alla fall försöka. Tänker på dig J.S..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0