Back to Pearl..

Vilken underbar dag. Lee kom som sagt tidigt imorse och har hängt med henne nästan hela dagen. Nu känner jag mig mycket bättre efter att ha sett henne. Det är en härlig känsla att veta att hon gör ett så starkt intryck på mig var gång vi ses. Det är inte alltför ofta vi har setts nu sista tiden. Men nu vet jag att jag kommer se henne på torsdag igen eftersom att hon kommer med en tur på båten.

Jag och lillebror blev bjudna på middag hemma hos papa här ikväll. Så såg vi "I rymden finns inga känslor". Har sett den en gång tidigare med Julija. Men den är värd att ses två gånger. Efter middagen blev det en tur hem till mama som jag inte heller har sett på länge. Hon kom med en glad överraskning. Det verkar som om vi skall till Filippinerna nästa år. Det blir min trettio års present! Det lät så surrealistiskt, att jag fyller trettio. Men det är en fin gest av henne och jag ser redan fram emot det! ♥ Quality time med familjen!

Skall snart hem och sova. Imorgon väntar jobb på havet igen. Inte många dagar denna gång. Ser fram emot att träffa min lilla Chilie. Längtar redan till imorgonkväll då vi skall mysa! Gonatt världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0