Älskade bror!

Vi var som sagt uppe båda två innan klockan sju imorse. Spenderade några timmar på att försöka få en fisk eller två. Men det blev faktiskt ingen fångst överhuvudtaget. Men solen sken och värmde gott. Så vi satt nere i hamnen i flera timmar och bara pratade och filosoferade över livet.

När vi väl tog oss tillbaks till stan, blev det först ett besök på Julie's kosmetik och sen har vi varit på shoppingtur. Nya skor både till mig och bror. Kom hem glada och belåtna! Dagen har gått snabbt och det har varit jättemysigt och spendera dagen med bror och bara vara! Nu kommer vi ju inte ses på cirka en månad. Vi hann även med en kort visit hos mor innan hon och Bengt skulle iväg på födelsedagsfest i Svedala.

Nu är jag hemma och pratar med Rex på skype ♥ Tackar gudarna för skype!

Får se vad som händer ikväll. Först och främst måste jag packa inför jobb imorgon. Men skall även ha med packning så jag kan åka direkt från jobb nästa lördag till Holland. Längtar redan!

Så kom jag i tanke om att wifey skall med en tur på båten imorgen. Det känns helt underbart! Quality time! Även om man kommer jobba, så kommer vi kunna ses lite mer än vad vi gör i vanliga fall. ♥ Kärlek!

Ett utav de två par jag fick tag på idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0