Söndag..

Kommer drömma om fotbollar inatt. Spenderat hela dagen på fotbollsfältet och följt grabbarnas turnering.

Tyvärr blev hans moster sjuk, så jag fick inte träffat henne. Ingen direkt aktiv söndag för min del. När vi kom hem efter fem nån gång la jag mig på soffan och spelade på mitt DSi bara medan han kollade på tennis. Nu är han åter iväg för att först se på en match och sen själv spela 9:40pm. Spännande söndag.

Nu förstår jag hur min föredetta kände sig när han flyttade till Malmö för att bo med mig. Till ett annat land. Jag förstod ju att det var jobbigt för honom att lämna familj och vänner. Men nu när man själv gjort det, inser man hur ensam man faktiskt är. Känner inte en enda person här förutom Rex och så fort någon tilltalar mig, suger jag till mig den konversationen som en igel på benet. Försöker fortfarande komma på hur jag skall göra för att få vänner här nere när man varken jobbar eller studerar. Jag är ju inte typen som motionerar heller, så gymmet är uteslutet. Men, allt sånt löser sig med tiden antar jag. Ska inte stressa upp mig, har ju Rex i alla fall.

Har mer än vad man kan önska sig, jag har kärlek i mitt liv ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0