My birthday!

När jag vaknade imorse fick jag mig en överraskelse. Rex hade pyntat hela huset med födelsedagsvimplar under nattens gång. Hans mor överraskade mig också med ett kort besök, och gav mig en liten gåva, en parfym. Oväntat, men väldigt uppskattat. Under eftermiddagen tog han med mig till parken i Rhijnauwen där han bjöd på lunch, pannkakor! Efter det, en kort promenad i parken. Här till kvällen bjöd han in familjen till middag. Hans mor, Ronnie och hans moster med man. Vi kom överens om att laga mat samman, så det blev fylld färskpasta med kyckling, soltorkade tomater, pesto och skogschampinioner och till detta en fräsch sommarsallad. Måste säg, vi jobbar bra i team! Minikök, men sammarbetet var grymt bra och vi dansade runt varann och hjälptes åt med allt. Jag blev glatt överraskad över att han bjöd över familjen för att fira mig. Förväntade mig absolut ingenting, men fick fina gåvor. Av hans bror fick jag duschcreme med en puff, och av hans moster och man doftljus och luktegott. Haft en riktigt trevlig kväll. De sjöng till och med en sång för mig. En sång de själva kom på, efterhand som de spelade guitar. Lägger mig med ett leende på läpparna, underbar dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0