Langelinie med Lee



Mycket och göra som vanligt  här ute, men imorgon ska jag äntligen hem. Eller ja, hem och hem. Men åtminstone gå av båten. Igår var jag och Lee nere vid Langelinie. Lite shopping och så låg Queen Mary i hamn, väldigt ståtligt och vackert skepp. Det är skönt med sällskap av frugan här ute. Även om vi inte hinner ses så mycket. Synd att jag är så trött hela tiden bara. Igår blev det även film, "grown ups" med Adam Sandler. Småbarnslig film, men precis min humor. Passade perfekt när man bara ville dåsa och ligga i sängen med en påse oreo's.



Jag är verkligen bortskämd här ute. Dorthe och Jonas hade köpt med sig en liten souvenir från Rom till mig. Så fint att de tänkte på mig när de är på semester. Smakade fantastiskt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0