Trots att regnet öser ner, så skiner solen...

210720111943 (MMS)

Trots att regnet öser ner, så skiner solen här i Nieuwegein. Sitter på La Fuente, ett cafe här i byns shoppingplaza. Förvånansvärt stort. Har fått tag i lite småsaker som vi behöver där hemma. Igår köpte vi både ny soffa och matsalmöblemang. Vi får först vår nya soffa på tisdag, men jag ser redan det framför mig. Det kommer bli så fint! Huset känns redan så mycket luftigare. Vi besökte även hans moster Nora igårkväll. Papa kommer på besök imorgon och stannar till tisdag, så vi fick lånat madrass av henne. Om en timme kommer Rex hem, då skall vi ut och springa. Efter det blir det en sväng till Ikea igen. Att flytta samman är spännande, men för att jag skall känna mig som hemma här, måste jag nog inreda lite mer. Så jag känner att jag också är en del av huset. Vi har kommit en bra bit på vägen och det känns mer och mer som vårt "vårt hem".



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0