Middag i hytten

Senaste dagarna har jag ätit middag på min hytt. Känner inte för att sitta i messen där det är högljutt och mycket folk som springer omkring. Hoppades på att Rex skulle vara online, men han är visst på joggingtur. Istället blir det CSI på tv, och har proppat i mig 17 bitar sushi. Fortfarande hungrig dock.


Råkade skada min högra axel igen för några dagar sen, samma axel jag blev sjukskriven för i höstas. Så har varit inne hos en kiropraktor i Köpenhamn idag. En massa knak och jag skall tillbaks igen på tisdag innan jag åker hem till Holland, för ännu en behandling. Min kropp är verkligen felprogrammerad! Nej, nu är det dags och jobba igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0