What is love?

Sitter här och minns barndomen. Lyssnar på Haddaway - What is Love som släpptes 1993, då gick jag i fjärde klass om jag inte minns helt fel! Det känns så himla länge sen, men ändå inte! Minns mellanstadiet som den bästa tiden i min barndom. En rolig tid, mycket ansvar i skolan och väldigt aktiv inom skola, olika föreningar, kyrka och fritids.

Har dock inte varit så aktiv idag. Lee var här tidigare idag. Drack lite tea, pratade och så fick hon sina julklappar. Vi har inte setts på säkerligen en månad eller mer. Jätte tråkigt om man tänker efter. Har saknat henne så, men våra schema har bara inte passat ihop helt enkelt. Det betydde otroligt mycket att hon ville komma förbi idag.

Resten av kvällen har jag spenderat här framför datorn. Det har varit mycket strul med skolan sista månaden som gått. Har gått igenom en massa mail och forum för att försöka reda ut allt. Men nu verkar det som om det hela kommer falla på plats för oss alla, så vi kan tenta i september. Det har varit stressigt och man har tappat förtroendet för skolan. Men utan och säg för mycket så hoppas jag de finner en bra lösning och kompesation för allt.

Sitter och pratar med Birgitte från jobb. Det stör mig att vi inte jobbar ihop. Gillar henne starkt. Men på grund av schemat så har vi hamnat helt i mottörn. Enda gångerna vi ses är om någon av oss jobbar extra på båten. Hon är verkligen en underbar tjej och har mycket och komma med. Vi får hålla tummar för förändring detta år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0