Längtan efter barn växer.

080120111246 (MMS)

Längtan efter barn växer. Jag har länge drömt om att få barn, som så många andra i min ålder utgår jag ifrån. Men ofta dyker en viss tanke upp. Tänk så kommer jag aldrig få barn? Det är en skrämmande och ledsam tanke. Som mitt liv ser ut just nu, kommer det inte bli aktuellt på länge i alla fall. Är en hopplös romantiker, vill tro på evig och gränslös kärlek. Vill tro på förälskelsen, vill tro på kärnfamiljen. Men samtidigt får man ju vara lite av en realist. Det är inte säkert jag kan få allt det där som jag så länge drömt om. När jag såg Julija igår på baby showern som jag höll för henne, fick jag en klump i magen. Det strålade om henne. Hon var så otroligt vacker. Imorgon vid den här tiden, ligger lilla Oliver tryggt i hennes varma famn. Tänk vad hon och Alex åstadkommit tillsammans. Är så stolt över dem båda. Jag hoppas bara jag själv får äran att föda ett barn till denna värld. Många tankar snurrar runt i huvudet.



Kommentarer
Chilie

Jeg vidste bare at du ville vælge oreos cupcakes'ne :D var de gode?? Kys

2011-01-11 @ 01:22:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0