kaotiskt sinne..

Inget blir värre än vad man själv gör det till. Men just nu känns allt lite kaotiskt. Det gick några dagar innan jag tog mig i kragen för att prata med chefen angående Amadeus kursen som är i mars månad. Skall ju ta min tentamen i vecka 12. Det ser ut som att jag kan få ledigt, men vad det kommer kosta mig återstår att se. Vårt lönsystem är lite invecklat och svårt och förklara. Men jag måste byta med en som är basic här ute för att det skall hänga samman för mig så jag inte går i minus dagar. Sen måste jag ta igen dom 8 dagar som jag skall vara ledig, på en annan tidspunkt för att gå i plus igen. Man får ju hoppas på att det går. Bytar jag med en vikarie, så kan det kosta mig 14 dagars lön, vilket resulterar i att jag bara får ut en halv månadslön i mars. Förvirrande?

Men det jag måste fokusera på just nu, är att jag skall ta min tentamen. Sen får det kosta vad det vill. Jag är till och med beredd att säga upp mig om det skulle bli nödvändigt!

Sitter här och njuter av mitt kaffe och danska kanelsnäcka. Sharing is Caring är ett motto vi skall leva efter!

Idag skall jag ut och träffa Vibeke. Har nog inte sett henne sen i somras, så det skall bli riktigt trevligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0