Borde lärt mig vid det här laget att jag i...

Borde lärt mig vid det här laget att jag inte skall ta powernaps på kvällen. Slutar alltid med att jag ligger sömnlös halva natten sen. Men skyller lite på Hassel. När han hälsar på, brukar han alltid ta sig en powernap innan han drar iväg till jobb vid midnatt. Då brukar det bli att jag också somnar till. Idag var sista gången vi kommer ses, på länge i alla fall. Om några timmar åker jag på teambuilding och han åker till Asien snart. Så det blev middag och film. "I come with rain" hette den. Den var rätt intressant faktiskt. Efter det blev det en powernap på lite mer än två timmar. Dumt av mig, men var så himla trött! Sov som en stock! Äntligen! Har ju sovit så dåligt sista nätterna, och igår natt var inget undantag. Trodde Hassels sällskap skulle kunna få mig att slappna av, men icke. Fast ikväll fungerade det ju fint. Kändes lite märkligt när han skulle gå. Man vet att man kommer se honom om tre månader, men ändå känns det redan lite tomt. Kommer sakna honom, det vet jag. Han är en fin vän och trots att vi ej känt varann länge så betyder han en del! Nu skall jag försöka sova, skall upp om tre timmar! Oh joy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0