Santa, my savior!

Magen är platt som en pannkaka igen, så jag är definitivt inte gravid. Om än man haft flertal av symtomen. Men jag är fortfarande så gottis sugen. Det var till och med en i helgen som ringde mig och frågade om jag övervägt abort? Vet inte helt hur jag skall ta det? Är det fel av en, att man gått och hoppats på att man blivit med barn trots man har en p-stav? Stirrat på min mage i spegeln, önskat att där skulle vara en liten trollunge där inne. Men icke. Känner mig som en idiot som springer runt här i lägenheten på jakt efter socker. Fann en jultomte som jag fått av Sirak. Den får duga! Choklad och lite japanskt chips. Det är dagens kost.



Kommentarer
C

Åh om vi bara kunde bytt plats för någon vecka sen :(

Känner mig lite dum o otacksam...

2011-02-16 @ 13:46:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0