Middagen hos papa blev suveränt god, eller...

Middagen hos papa blev suveränt god, eller som Lee hade sagt "faktiskt" god! Till middagen såg vi filmen 127hours. Baserad på en verklig händelse och vad jag skulle vilja kalla det, ett Riktigt äventyr! En film för Jungleboy och Jane! Sjukt bra! Självklart somnade jag till film nummer 2, True grit. Tyckte även den filmen var riktigt bra. Men det dumma med mig är, att hur bra en film än är, så somnar jag enkelt till den. Missade nog en tredjedel, får se om jag hinner se resten imorgon. Sträckan mellan mig och papa kändes otroligt lång när man är så trött, frusen och utmattad! Vinden blåste verkligen upp och den isande kylan gav mig tårar längs med kinden. Nu har jag äntligen bäddat ner mig i min drömsäng med ett stort duntäcke. Rutinmässigt ställer jag minimum sex alarm innan jag somnar och checkar det om och om igen så jag verkligen satt det till. Nu somnar jag närsom. Gonatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0