HOLLAND!

Både Lee och brorsan sov hos mig inatt, underbart! Så de följde mig båda två till tågstationen imorse.


Fick sms från SAS imorse om att vi skulle flyga från gate B10. När jag anlände till flygplatsen och kom till gaten såg jag att de ändrat till gate A17. Med extremt kort marginal sprang jag till den nya gaten men när jag väl kom fram och pustade ut, fick vi besked igen om att de bytt tillbaks till B10. Underbart! Inte så mycket och göra åt saken, alla passagerare inklusive kabinpersonal och kaptenen fick snällt vandra tillbaks till B10. Väl där, kom ännu ett besked, tillbaks till A17! Många ändringar och irriterade passagerare. Med väskorna i högsta hugg, var jag bara inställd på att komma fram till Amsterdam, hur omständigt det än må vara.

Väl framme i Amsterdam möttes jag av Rex på flygplatsen. Vi har varit ifrån varandra rätt länge, så det var många fjärilar i magen när jag väl såg honom! Har sett fram emot det här länge, och nu är jag äntligen här! Vi har bara chillat hemma idag och mycket mer blir det inte. Gjort god mat och sett på tv.



Kommentarer
Cat

Fjärilar i min mage när jag läser. Minns så väl hur det va att se sin käraste efter lång tid ifrån varandra. Hur nervös man är innan man landar. Och hur det sen känns när man är i hans armar igen. Och första kyssen på länge Oh my god! Den känns i hela kroppen!!! :)

2011-05-02 @ 09:18:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0