Effektiv dag..

Vaknade tidigt imorse, utvilad med Troy i knät. Varit nere hos Hebba på salong Valencia och klippt mig och plockat ögonbrynen. Nu ser man inte ut som ett troll mera. Efter det gick jag hem igen och städade hela lägenheten med hjälp av min bror. Har knappt varit hemma sista par månaderna, så dammråttorna har gjort intrång i hela lägenheten. Även träffat Julija och Alex. Lillen växer som bara den!

16:30 var en vän till Lee, vars namn är Robin hos mig för att se på lägenheten. Har nu bestämt mig för att hyra ut min lägenhet till honom i 1 år. Om MKB godkänner vår ansökan det vill säga. Men enligt MKB så borde jag vara berättigad eftersom jag arbetar 1:1 till havs, alltså 14 dagars jobb efterföljt av 14 dagar fri. Mina lediga dagar kommer jag ju spendera i Holland framöver.

Kvällen har jag spenderat hemma hos Catharina ♥ Tycker fortfarande det är speciellt att vi kan ha sån bra kontakt trots detta bara var andra gången vi sågs efter alla dessa år. Men ibland finns där bara en "klick". Hon är verkligen en underbar tjej och jag trivs med henne. Jag uppskattar att vi kunde ses idag, betyder jättemycket för mig.

I helhet, en underbar dag!


Kommentarer
Anonym

Underbara Blomman. Ler fortfarande vid tanken av vår myskväll. Och du... igår dammsugade och dammade jag! Och vaknade o bokade tid till besiktningen kl,07 imorse. Motiverad? Javisst!! Tack för det sötaste!! <3

2011-05-02 @ 09:14:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0