Nellis och mys..

Varit uppe sen klockan sju imorse, så det är snart tid för mig att sova. Ligger redan i sängen och väntar bara på att klockan skall slå tolv så att jag kan ringa brorsan och gratulera honom på födelsedagen.

Jag har ju varit hundvakt hela dagen åt Nella. Det har varit riktigt mysigt och hade faktiskt henne ända till middagstid. Lekt, busat, sovit och kollat på tv. Något jag absolut kan göra om snart igen. Kvällen spenderade jag hemma hos Julija i deras nya lägenhet, samman med Camilla och Jackie. Gjorde inte mycket mer än att umgås och hjälpte dem med att få upp lite småsaker.

 

Hassel har också varit på besök idag. Kom över med lunch till oss alla. Sen låg Hassel, jag och Nella hela eftermiddagen framför dumburken bara. Riktigt soft eftermiddag. Alltid lika uppskattat och ha honom på besök.


I helhet har det varit en skön höstdag och vädret har ju hjälpt på humöret en hel del eftersom det varit solsken hela dagen. Imorgon väntar havet igen. Nu är jag bara borta i tolv dagar, försöker intala mig själv att det kommer gå fort. Har en del och se fram emot när man kommer hem vilket gör att det antagligen kommer gå ännu fortare.

Gonatt änglar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0