Joddla med Siv och Swing inn..

Det blev en liten, intim och supersjysst fest! De personer jag ville träffa, tittade förbi med sitt glatta humör. Det är huvudsaken. Tack till Annelie, Erika, Mehmet, Mustafa, Padde, Tony, Zanja och resten av folket som kom för att festa till det med oss. ♥ Lite Joddla med Siv, Björn Rosenström och E-rotic gav tillställningen en "Svalöf" känsla. Det hela slutade med utgång. Swing inn för min, Annelie och Zanja's del.

Kvällens outfit.

Det är inte ofta jag går ut, så det var extra kul att gå ut med tjejerna. Trots att genomsnittet åldersmässigt måste ligga långt över de "grå" så var det rena rama köttmarknaden. Blev lite chockerad över hur många som försökte ragga upp en. Tur man hade frugan med sig.

Okänd äldre man tuggar tuggummi frenetiskt:

-Vad gör ni flickor ute SÅ sent?
Annica tittar på uret som visar 01:55:
-Vad gör DU ute så sent!?
Mannen tittade märkligt på oss, ställde några fler idiotiska frågor och gick sedan vidare.

Idag har jag inte gjort mycket mer än att hänga med Hassel hela dagen. Sett på tv, snackat skit och njutit av att det är söndag. Mysig dag! Nu är det snart tid för mig att sova. Imorgon åker jag upp till Stockholm.

Gonatt världen!


Kommentarer
Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-25 @ 18:48:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0