Reunion..

Sist vi sågs var i mellanstadiet på Monbijouskolan. Jag måste varit 11 år, hon 12 år. Nu har vi pratat en del över facebook ett tag. Långa emails och sms fram och tillbaka. Jag har upplevt en känsla av att hon kommit nära mig utan att vi faktiskt setts. Hon har visst även följt min blogg litegrann. Men idag möttes vi äntligen! Visst, det blev en kort fika. Men det var så otroligt kul att få träffa henne efter alla dessa år! Det gjorde hela min dag!

Tack för att du tog initiativ till att ses! ♥


Kommentarer
Cat

Du är bara det sötaste som går i ett par skor!!! TACK hjärtat!! Du gjorde min dag den dagen vi sågs men även nu! <3

2010-10-31 @ 12:38:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0