Läkarbesök.

Jag fick en tid till en läkare i fredags, och fick utskrivet smärtstillande och inflammationshämmande piller. Men jag får nog ge dem några dagar innan de börjar verka ordentligt. Om inte annat så blir jag extremt trött och somnar till hela tiden. Smärtorna har börjat sprida sig ännu mer, och nu börjar det bli jobbigt att skriva till och med.

När jag äntligen tog mig samman vid tio tiden på kvällen för att hämta ut min medicin, tog jag en sväng förbi frugans lägenhet också. Hon bjöd på nyponsoppa och fredagsmys. Eftersom ryggen är inflammerad, kunde hon ju inte massera mig. Men jag fick lår- och benmassage. Jag vill gärna tro att det gjorde mig lite mer avslappnad.

Sen somnade vi gott i soffan båda två. Skön fredag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0