Köpes, ny rygg!?

Det hade inte varit helt fel med en ny rygg. Ibland är jag bara så dum. Jag borde se symtomen när de kommer, men jag väljer alltid att ignorera dom in i det sista. Så, nu får jag stå mitt kast. Vill inte vara en gnällspik, men nu är smärtorna sjukligt jobbiga. Fingrarna är stela och rörligheten i händerna är begränsad. Vad jag trodde var en sträckning i ryggen eller en nerv i kläm, kan möjligen vara ett revben som gått i lås och även en inflammation.

Men jag får nog göra en full hälsokontroll imorgon om där är möjlighet för det. Pratade med Julija, och där är rätt många varningstecken jag borde få sett över.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0