Kaffe rep..

Padde B. kom på besök med massa goda kakor till mitt exklusiva Zoega's kaffe. Helt perfekt bryggt. Vi har nog inte setts sen min födelsedag om jag minns rätt. Det brukar av någon anledning alltid dröja länge mellan våra träffar. Lite synd, men det är skönt att vi känt varann så pass länge att det alltid uppskattas och aldrig blir stelt.


Det blev en runda ner på stan också då han skulle besöka Meadow, en butik vid Östra Rönneholmsvägen. De hade sjysta grejer för killar. Värt ett besök tycker jag. Checka gärna deras hemsida Meadow
Sen en sväng förbi vinylbutiken vid Triangeln innan vi skildes åt.

Nu skall jag vila lite innan Hassel kommer förbi på middag och film.

XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0