Spring i benen..

Var uppe tidigt för att ringa vårdcentralen. Lyckades få en akuttid vid en annan läkare på Eden, då min egen har ledigt hela veckan. Fick egentligen inte ut så mycket av besöket. Jag undrar faktiskt hur seriöst läkaren tog det hela. Fick sett över reflexer och hon kollade min känsel med hjälp av en tandpetare. Helt normala värden på det ena blodprovet som togs för infektion. Jag undrar om hon läste allt MAS har skrivit i mina journaler. Blev hemskickad utan vidare hänvisning. Fick själv ringa Abels rehab för att få en tid för bedömning, och det blir först om två veckor! Ringde chefen för att rådfråga då det var menat att jag skulle åka ut och jobba idag. Började gråta hysteriskt, som jag alltid gör när jag är arg. Nu har han i alla fall ordnat så att jag kan komma in till sjöfartsläkaren i Köpenhamn, imorgon. Sen får vi se vad det leder till. Kan inte hjälpa att känna rädsla för att förlora jobbet då jag har sjukfrånvaro igen. Det är många tankar som spökar i mitt huvud.

Utöver det, så har jag inte gjort något som helst idag. Varit en sväng på City Gross bara och handlat in.
Skulle köpa trisslotter, pekade på en bunt som låg vid sidan. När kassören skulle ge oss fyra från högen,
sa en annan kassörska att han ej skulle ta dom för att de var uppräknade. Men brorsan skojade och sa att det nog var alla vinstlotter. Så jag fick välja från högen i alla fall. Mycket riktigt, vann på tre utav de fyra lotter jag valde!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0