Tvättar..

Måndag morgon, är i full gång med att tvätta sedan klockan sju imorse. Sov hos frugan, så det var tidigt upp för en frisk promenad hem. Man börjar känna av att vintern närmar sig. Det var så kallt att jag fick tårar i ögonen.

Skall ned och köpa bullar och äta nu tror jag. Happy monday to you all! ♥

2010-11-08 @ 09:06:07

Lever verkligen ett spännande liv. Paolo Nutini's ljuva stämma hörs om och om igen i mina speakers. Kylan biter i en, men solen skiner och man kan inte hjälpa och dra lite på smilgroparna. Ner och hänga upp tvätt. Har åtminstone någon som håller mig sällskap här hemma trots vi inte riktigt umgås idag. Men hans närvaro räcker.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0