Sjuk?

Spenderade i princip hela söndagen hemma bara med Hassel som sällskap. Han var också ute lördagkväll, så det var två slitna ungdomar som låg i soffan och chillade hela dagen.

Måndagen var inte mycket annorlunda. Jimmy kom över med frukost, men stannade inte länge. Sen läste jag bara hela dagen. Julija bjöd över mig på middag vilket var perfekt för vi har ej setts på länge. Sen gick jag väl hem runt nio tiden och däckade i soffan. Nu har jag vaknat dock, på grund av hostan som blir värre och värre. Jag som trodde jag skulle komma undan med lite hes stämma. Men icke! Tre fjärdedelar av familjen Cederholm har fått samma symtom nu, men än så länge är det inte så farligt för min del.

Lite vatten för att kyla ner halsen, sen skall jag försöka sova igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0