Hamlet Privathospital

Jag vill först och främst ge ros till Hamlet Privathospital i Köpenhamn som jag tycker är fantastiskt.

Så fort man kommer innanför dörrarna känner man sig mer än välkommen. Otroligt effektiv och professionell
personalstyrka som tar sig an en. De lyssnar verkligen till en, och man får tid till att gå igenom ens fall väldigt nogrannt utan att känna stress. ÖverLäkaren (Reumatologen) som tagit sig an mig, verkar ta sina patienter på största allvar och jag gillar att han samtidigt är väldigt humoristisk, så det hela inte bara blir ännu ett tråkigt läkarbesök.

De fick desvärre inte ställt en diagnos. Men däremot så gjorde han en full undersökning från topp till tå. Efterföljt av lungröntgen och 12 olika blodprov togs för att kunna utesluta diverse sjukdomar. Det är ett extremt brett område han går över. Han vill inte riskera att missa nått sa han. Så nu testas jag bland annat för olika sorters reumatism, borrelia, bindvävsinflammation, lättare hjärnblödning. Ja som sagt väldigt brett och jag minns inte ens hälften av sjukdomarna som nämndes. Men det känns riktigt bra att de gör alla dessa tester. Bättre för många än för få!

Det tog på krafterna, undersökningen. Jag har fått en ny tid till den 18 november och då skall förhoppningsvis alla svar kommit tillbaks från laboratoriet. Vi håller tummarna för att där inte är nått. Men nånstans kommer smärtorna och "växt-/träningsvärken" ju ifrån. Jag är så tacksam för all hjälp jag fått hittills.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0