Förvirrad..

Lördagkväll, och jag är allt annat än peppad till att göra något. Somnade till en stund på soffan och nu sitter jag bara och pratar med Rex på messenger. Hela denna dag har varit väldigt märklig och jag har varit extremt känslig. Tårarna har hela tiden legat i ögonvrån och jag har inte kunnat styra mina tankar.

Är inte mig själv längre, har ingen ro i kroppen. Gör jag nu de rätta valen?

Har så sjukt ont i hela kroppen idag också, försöker klara mig utan och ta några smärtstillande idag. Men det är hemskt, och jag kan varken sitta i samma ställning eller stå upp i längre perioder. Irriterande!

I will never forget..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0