Ute på havet igen.

Nu har jag varit ute en vecka på jobb, och har en vecka kvar. Tiden har som tur är gått fort. Vi har haft mys med film var kväll uppe hos mig. Som sagt, så är jag ju den enda med relativt stor kabin med plats till mycket folk så jag får hålla kammarfesterna. Mys pys!

   

Igår eftermiddag då vi låg till i Köpenhamn blev det en DFDS Kanaltur samman med Chilie, Thomas, Sandie och Sara. 24 grader och sol. Det blev en härlig tur runt byn.



  

Har även brorsan, Mehmet och Musta med på tur. Enda sättet att få tid att umgås med brorsan.
Han åker ju till Tokyo nu på måndag, och jag kommer ej hem förrän på tisdag. Vi har bara setts
en gång de sista 2 månaderna. Det har varit nice och ha honom med. Imorgon åker han hem dock.



  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0