Solsken i Köpenhamn..




Brorsan och killarna åkte hem idag. Efter att ha följt dem till tågstationen, gick jag en promenad ner till Langelinie och fick mig en glass medan jag njöt av värmen från solen och utsikten av Jewel of the seas. Ibland drömmer jag mig bort, att jag också jobbar på en lyxkryssare.





Men istället jobbar jag på den här lilla jollen. Inte helt fel det heller.

Det har varit en relativt lugn dag trots jag haft fullt upp. Höll även en guidad tur runt skeppet för några japaner i eftermiddags. Det var rätt kul! Efter jobb har jag bara hängt med Chilie, Kim och Louise och sett film.

Det och sova nu.. Gonatt världen!


Kommentarer
Lee

shit vilken liiiiten båt...haha jävlar

2010-05-23 @ 10:42:26
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0