KL..

Sitter här på vandrarhemmet och tar det lugnt med svenska ligan. Svensk invasion på Oasis här i KL. Snart tid att sova. Vi har inte gjort något vettigt alls idag. Vaknade sent, kom först ut runt 17 tiden. Värmen här är näsan outhärdlig. Önskar nästan att jag stannade kvar uppe i Cameron Highlands. Bestämde oss för en promenad ner till Times Square som är ett 12 våningar högt köpcenter. Eller ja, efter våning 12 är det visst bara kontor etc.
Spenderade hela eftermiddagen där inne och yrade runt.

Imorgon åker jag till Melakka för att träffa en bekant och göra lite sightseeing. Hört att det skall vara en trevlig stad att besöka om man vill uppleva lite mer kultur. Det ligger bara 1h och 45 min här ifrån, så jag kan ta bussen tidigt på morgonen och vara tillbaks i KL på kvällen. Om jag inte sover över där till måndag.

Åker till Bali på tisdag med Johan och Lee. Längtar redan! Vet inte hur länge vi stannar där, får se om jag hinner till Borneo också. Har bestämt mig att åka till Manila runt den 18 april iaf. Hoppas på att Lee också kan åka med.

Nu skall jag tvätta och sen sova.. Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0