dag 7..

Vaknat upp efter 18 timmars sömn. Otroligt att jag har kunnat sova så länge. Skulle egentligen bara ta en powernap igår eftermiddag, och Lee hade visst fösökt väcka mig två gånger. Men jag var helt utslagen. Är inte utvilad, och ryggen är helt spänd.  Finns inte mkt och göra på denna ö om man inte har egen bil eller moped, så vi är mer eller mindre fast på denna strand. Börjar bli rastlös, what to do, what to dop? Det är extremt varmt, man orkar inte ligga på stranden heller för solen steker verkligen en. Jag vill ha en keps med inbyggd fläkt! Precis som alla småttingar uppe vid Oriental Village. Var uppe med Lee i bergen och åkte Cable cars för någon dag sen. Häftig upplevelse, När vi nådde toppen var vi 710 meter över havet. Riktigt fin utsikt! Annars har vi mest slappat och badat. Finns som sagt ej så mycket för oss att göra här.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0