2 dagar kvar..

På jobb! Sen är det äntligen dags att åka hem och packa ryggsäcken. Har 1700 passagerare med idag. Det har gått fint tycker jag. Veckan som passerat har varit lärorik och jag har verkligen fått lov att pröva några nya ting och upplevt olika sorters situationer där jag satts på prov. Har enbart positivt och säga om det hela.

Har även varit till medarbetarsamtal i två timmar med chefen här i afton. Där blev satt mål för 2010, och vi fick diskuterat diverse ting. Känner att jag fick sagt vad jag hade på hjärtat, och vi fick ut något väsentligt som gynnar oss båda. Nu är det bara upp till mig själv att sträva efter dessa mål och att finna de kurser jag vill ha.

Tid för mig att sova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0